Friday, June 5, 2009

walalala....life


aku belajar tak berapa rajin...belajar dulu memain..skrg bila ramai kawan2 dh berjaya ada kerjaya terasa kerdil la hahaha, nasib org kata. Mak Abah suruh belajar, memain..

Mula kerja buat sale, lama2 try keje opis as a receptionist...lama jugak jd penyambut telepon ni..lameeeee, sampai naik sangap la kadang2..dr situ try legal line, alhamdulillah aku ni fast learner and tough minded, OK la keje legal firm ni, itu pun start as a GC then LC..perih nyer sendiri je yg rasa... Tp nama pun manusia, mana pernah puas kan....aku jump keje, jd receptionist semula kt developer, aku target within 5 months i wont be a receptionist anymore. Alhamdulillah, finally aku direkomen by lovely bos TC to JC for BD. Its a very new department....Manusia, ada mulut tp selalu guna untuk perkara perkara yang menyentap jantung and memedihkan telinga..Haaaaaa, aku salah sorg yg disentap jantung, dipedihkan telinga..Bila dh upgrade, macam macam org berkata..yang peliknya bangsa sendiri tu...aku digelar sombong and tak sedar diri. Memula tu rasa down jugak,tp bila dh masuk 3rd week, pegi mampos la semua tu..

Today, aku genap sebulan dalam BD, and yes thanks to my seniors EL and kak SR also to my dear boss JC for the encouragement hehehe..

To my x-scholl mates, thanks for talking, chatting with me....

2 comments: