Friday, December 4, 2009

No Title

Hmm...last aku tulis dlm blog 2410..hari ni dh masuk 412..lama tu! Bukan nyer lupa..tapi sejak keje baru ni aku kurang tenaga nak melayari alam siber sebab tenaga dah abis kat keje! Keje pulak dgn the council..perhhhh, pening kepala aku melayan karenah2 peguam2 muda tua dlm malaysia ni..ada yg bijak, ada yg kurang bijak, ada yg terlebih bijak, dan ada jugak yang bodoh!! hahaha..
its a fact! Aku wonder yg bodoh tu mcm mana la bole jadi peguam kan...
Miss my school life! i wonder what happen to Salman, Kak Jannah and others..the rest alhamdulillah still in touch via Facebook AKA via the net..hmm, if buat gathering sure gempaQ..

2 comments:

  1. syah..xsangka ko keja ctu..hehe
    hopefully aku x termasuk la peguam bodoh itu..haha..pity them

    tggu la thn dpn mesti name aku naik kat bar
    nk tukar firm lagi..nk kna deal ngn ko gak sok2..haha

    ReplyDelete
  2. daha..ko tak termasuk la dlm gologan tu huhuh.jgn risau!
    ko nak tukar firm ko just hantar simple letter inform w.e.f. from when ko resign dr firm tu then w.e.f from when ko join firm apa and as a apa..
    babe, tahniah with your baby boy!

    ReplyDelete